Skip to main content

Nails

Nagelstudio
Jarenlange ervaring – top producten

Janny, uw nagelstyliste!

GelColor by OPI draagt als een gel,
maar voelt en ziet eruit als nagellak!

GelColor

by OPI

At the speed of light!

GelColor by OPI draagt als een gel, maar voelt en ziet eruit als nagellak!
In dit nieuwe GelColor systeem voor langhoudende kleur, combineert OPI geavanceerde geltechniek met ultrasnelle LED technologie, waardoor je bliksemsnel resultaat hebt met OPI’s bestseller nagellakkleuren.

De GelColors worden in een ultrasnelle behandeling aangebracht door je beauty professional en bestaan uit 100% gel. Hierdoor is er een overgelijkbare optimale hechting en blijft je favoriete OPI kleur, afhankelijk van de conditie van je natuurlijke nagel, 2 weken perfect glanzend zitten. GelColor wordt uitgehard onder een LED Light waardoor het systeem onmiddelijk droog is. Je kunt dan ook alles meteen doen zonder dat GelColor beschadigd! Uiteraard dient het systeem op de juiste wijze aangebracht te worden door je beauty professional.

Leuke weetjes en nieuwe ontwikkelingen bij Studio Janny!

Ieder voor- en najaar komt OPI met 12 nieuwe kleuren, gebaseerd op de nieuwste trends in de mode. Drijfveer is Suzi Weiss-Fischmann, Artistic Director en Vice President van OPI. Zij heeft gevoel voor mode en het vermogen om nieuwe kleurentrends te voorspellen en staat niet voor niets bekend als `the First Lady of Nails`.

Daarnaast lanceert OPI regelmatig eenmalige seizoenskleuren, die betrekking hebben op een actueel thema of een nieuwe film, zoals in 2010 de bijzondere samenwerking met Disney voor `Alice in Wonderland`, met Dreamworks voor `Shrek Forever After` en met Sony Pictures voor `Burlesque`.

Suzi begint anderhalf jaar voor de lancering met de ontwikkeling van een nieuwe collectie. Ze volgt daarvoor alle trends in de mode-industrie op de voet en kijkt welke stoffen, materialen en accessoires het modebeeld gaan bepalen. Suzi maakt een selectie uit ruim 200 kleurschakeringen, die daarna in het laboratorium worden getest op kleurvastheid en –dekking. De kleurdekking moet immers perfect aansluiten bij de stoffen en materialen van het komende modeseizoen. Elke collectie krijgt een thema, gebaseerd op wereldwijde trends op gebied van mode, reizen en interieur. Iedere lak krijgt vervolgens een originele naam die aansluit bij het gekozen thema. 

Vijf maanden voor de introductie presenteert Suzi de nieuwe collectie aan de hoofdredacteuren van populaire magazines als Elle, Cosmopolitan en Vogue.